Szukaj na tym blogu

sobota, 21 listopada 2015

Wesoła Piątka na Ósemce: EU07-321 i ST43-375

EN81-003 i EN96-001 na 184 kilometrze Ósemki nie były najciekawszymi pojazdami, które spotkałem pewnego lipcowego dnia. 

Najciekawszy widok wyłonił się nieoczekiwanie i wprawił mnie w osłupienie. Takiego pociągu nie spodziewałem się tutaj spotkać. Nagle zza łuku od strony przystanku Kielce Piaski wyłonił się wesoły pociąg pięciu lokomotyw należących do PKP Cargo. 

Na czele jechała EU07-321, która napędzała ten niecodzienny wehikuł. Na końcu pociągu oznaczony sygnałem Pc5 jechał Rumun ST43-375. Jakie lokomotywy jechały w środku? Niestety, ale tak byłem zaskoczony tym widokiem i robieniem zdjęć, że nie odnotowałem, a ze zdjęć nic nie można odczytać. W każdym razie w środku pociągu jechały: ET42, SM42 i EU07.








/ zdjęcia z 27 lipca 2015 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0