Szukaj na tym blogu

sobota, 12 sierpnia 2017

Class 66603 FPL. W pogoni za żółto zielonym Szerszeniem


Lokomotywy Class 66 firmy FPL nie należą do wyjątkowych okazów na kieleckich stacjach, ale to zawsze jakieś urozmaicenie w stadzie niebieskich Byków. Tym razem pogoniłem za lokomotywą Class 66603 FPL, która pozostawiła puste wagony na stacji Kielce Herbskie.

Zrobiłem kilka zdjęć w trakcie przejazdu Szerszenia pod kładką dla pieszych rozpostartą nad torami stacji Kielce Herbskie.  Lokomotywa odjechała w stronę wschodniej głowicy stacji. Był to widomy znak, że Szerszeń się gdzieś wybiera.

Postawiłem na kierunek Rykoszyn, czyli przeciwny do jazdy Szerszenia i pognałem w stronę przystanku Czarnów przez wyboiste zarośnięte ścieżki wiodące wzdłuż herbskiej stacji i rezerwatu Ślichowice. 

Pomyślałem, że fajnie by było ustrzelić samotnego Szerszenia na nowym przystanku Kielce Czarnów. Udało się w ostatniej chwili. Wpadłem na peron tuż przed mknącym na zachód Szerszeniem. Dwa strzały były całkiem celne, a myślę nawet, że udane. 






/ zdjęcia z 12 marca 2017 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0