Szukaj na tym blogu

piątek, 13 kwietnia 2018

Fotostop w Sędziszowie na KM 247 LK nr 8 i KM 314 LHS

Przystanek kolejowy Krzcięcice opuściłem drogą biegnącą obok torów linii kolejowej nr 8. W ten sposób wyprawa rowerowa, która rozpoczęła się na stacji kolejowej Jędrzejów powoli zbliżała się do finalnego celu, jakim była stacja Sędziszów.

Do Sędziszowa dotarłem w miejscu, gdzie funkcjonuje przejazd kolejowy kat. A, który umożliwia przejazd z drogi biegnącej wzdłuż torów LK nr 8 na główną drogę (ulica Kielecka), która prowadzi do centrum Sędziszowa. 

Rogatka działająca w tym miejscu, zlokalizowana jest na północnej granicy stacji kolejowej Sędziszów LHS. W tym miejscu (na KM 247 LK nr 8 i KM 314 LHS) zatrzymałem się na kilkanaście minut. W tym czasie przejechało kilka pociągów (ED160, ET22-1108) na LK nr 8. Jednak głównym celem na jaki czekałem był pociąg LHS, na czele którego stały dwie lokomotywy: ST44-2026, ST44-2056. Czas się dłużył, a pociąg nie ruszał. Ponieważ miałem ograniczony czas (pociąg powrotny do Kielc), więc zrezygnowałem z oczekiwania na pociąg LHS. W czasie, gdy przejeżdżałem ulicą Kielecką, obok stacji Sędziszów LHS, pociąg ruszył. W ten sposób powstały zdjęcia, które można zobaczyć poniżej. Przy okazji sfotografowałem pług odśnieżny SDPM 2564.
cdn...
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 7/2020









/ zdjęcia z 24 sierpnia 2017 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0