Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 maja 2015

Zaplątana lokomotywa ET22-1091 na stacji Kielce Herbskie

Zdecydowana większość pociągów towarowych przejeżdżających lub zatrzymujących się pod semaforem na stacji Kielce Herbskie korzysta ze środkowych torów stacji. Ponieważ cała stacja jest zelektryfikowana, więc słupy i przewody trakcyjne zasłaniają pociągi w sposób bardziej niż skuteczny.

Oczywiście nie ma to żadnego wpływu na ruch kolejowy, ale dla miłośników fotografii kolejowej stacja Kielce Herbskie jest "wyłączona z ruchu". Dobrą ilustracją tego stanu rzeczy będą poniższe fotografie z lokomotywą ET22-1091 w roli głównej. 

Stacja Kielce Herbskie należy zapewne do stacyjnych rekordzistów w ilości "patyków" wystających z ziemi, a przypadających na jeden m2 stacji. Oprócz słupów sieci trakcyjnych osadzono między torami olbrzymia ilość słupów oświetleniowych i sygnalizacyjnych oraz różnego rodzaju i wysokości słupków. Jakby tego było mało pomiędzy torami wystają budynki i ogrodzenia. Zrobienie w takiej plątaninie dobrego zdjęcia nie jest możliwe ... chyba, że naszym celem jest fotografowanie słupków na stacji Kielce Herbskie?

O samej lokomotywie można napisać, że ET22-1091 to w pełni wrocławska lokomotywa. Wyprodukowana we Wrocławiu przez PaFaWag w 1988 roku (numer fabryczny: 201Eh-1091) i praktycznie przez cały ten okres związana z szopą na Brochowie.




/ zdjęcia z 31 października 2014 roku /

0 komentarze

Zapraszam do komentowania wpisów na blogu

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0