Zapewne w tym względzie nic nie zmieni się w ciągu najbliższych 20 lat. Po polskich torach jeżdżą przecież starsze lokomotywy, jak 50 letnie Sputniki czy czeskie Bobiny. Nie trudno więc wysnuć wniosek, że lokomotywy ET22 też pozostaną na polskich torach przez bardzo długi okres czasu. Wymiana taboru nie jest ani możliwa, ani konieczna. Nowoczesne lokomotywy elektryczne będą przybywać na polskich torach, ale w ilościach śladowych. Kolejowe Kielce nie widziały do tej pory ani Traxxa, ani EuroSprintera, ani Griffina, ani Gamy. Jedyną lokomotywą (diesel!) wyprodukowaną w XXI wieku, którą od czasu do czasu można zobaczyć w Kielcach jest amerykański Class 66.Zapraszam na drugą część foto prezentacji pociągu lokomotyw PKP Cargo stojących na terenie stacji Kielce Herbskie
/ zdjęcia z 2 listopada 2014 roku /


























0 komentarze
Zapraszam do komentowania wpisów na blogu