
Dzięki temu pociągi pasażerskie będą mogły rozwijać prędkość do 160 km/h.
Odcinek Warszawa - Radom to około 100 km. Cała linia liczy ponad 300 km. Jakie są plany dotyczące remontu pozostałe części linii? Konkretnych planów nie ma!

Drewniane impregnowane podkłady kolejowe to bardzo wytrzymały element torowiska. Przez dziesiątki lat wytrzymują ekstremalne warunki związane z wysokimi i niskimi temperaturami, zamarzaniem wody, przenoszeniem olbrzymich obciążeń z torów na podłoże.
Czy podkłady na całej linii kolejowej nr 8 spełniają wymagania PN-EN-13145 Kolejnictwo. Tor. Podkłady i podrozjazdnice drewniane? Zapewne tak, bo przecież nie może być inaczej? ... a może warto zapytać inaczej: Czy te na zdjęciach to jeszcze są podkłady?
/ zdjęcia z 9 października 2013 roku /
0 komentarze