![WM-15A-65 na terenie stacji Kielce](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHnreGO7vWpzF3yU8EfxW1oXv4KXvNYDNU8rtfJub2hyyt4K93jT2gZhIfx8jTHqTMhyAFOxDmUiXCBRLnkBqJWkZKCZxlkd_Yw7ACCre3WyYikssINS4VyHhS9BwkDBgoja5-H7TevqEe/s1600/drezyna_kielce1.jpg)
Od wyprodukowania ostatniego egzemplarza upłynęło już 18 lat, ale w dalszym ciągu setki tych drezyn wykorzystywanych jest przez PLK.
W sumie w latach 1977-1996 w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Stargardzie Szczecińskim wyprodukowano 555 sztuk tych drezyn.
![WM-15A-65 na terenie stacji Kielce](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdd9KhzMNqB9Ow5C0twHN2KICe88xe4MM-nevsiMDIH67Roh4FcJQ_5kP8Sq7L7jboLPI8IzTt7Gg6mbjhUlB3g8p77TLnu7anQZWZ3cUJ9d4XTlFp8s5jSh7QA1pg6MKM-ig12zSih_56/s1600/drezyna_kielce2.jpg)
Na poniższych zdjęciach można zobaczyć dwie drezyny: WM-15A-65 na terenie stacji Kielce oraz WM-15A-469 na terenie stacji Kielce Herbskie i na wiadukcie łącznicy kolejowej nr 567 kolejowej w rejonie przystanku Kielce Piaski.
/ zdjęcia z 21 i 23 października 2013 roku /
0 komentarze