Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 kwietnia 2015

Tego na zdjęciach nie można zobaczyć

Remont torów na stacji, gdy obok po innych torach prowadzony jest normalny ruch pociąg, to praca nie należąca do zbyt bezpiecznych. 

Pociąg nagle nie zatrzyma się, bo nie ma takiej możliwości. Jedyne, co maszynista może zrobić dojeżdżając do miejsca, gdzie prowadzone są roboty drogowe to włączyć sygnał dźwiękowy. 

Próbkę takich przejazdów mogłem oglądać, a właściwie wysłuchać, gdy obok pracujących robotników na stacji Kielce przejeżdżał towarowy z ET41-045 i ezt EN63A-007. Było bardzo głośno, ale tego na zdjęciach nie można zobaczyć.

Ciekawe, czy robotnicy pracujący na torach, kierowcy samochodów wjeżdżających na torowiska w trakcie robót oraz operatorzy koparek torowych w równym stopniu, jak maszyniści, znają sygnały stosowane na PKP?




/ zdjęcia z 2 października 2014 roku /

0 komentarze

Zapraszam do komentowania wpisów na blogu

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0