Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 maja 2018

Drezynowe spotkania na przystanku kolejowym Krzcięcice

Kilka minut po przybyciu na przystanek kolejowy Krzcięcice usłyszałem charakterystyczny sygnał towarzyszący zamykaniu szlabanów na przejeździe kolejowym. Obok przejazdu znajdowała się sztuczna niewielka górka. Uznałem, że będzie to najlepsza foto miejscówka. 

Jako, że przejazd kolejowy jest wspólny dla normalnego i szerokiego toru, nie wiedziałem czego się spodziewać. Miałem jednak nadzieję, że pojawi się "silna grupa" na LHS. Czas mijał i nic, z żadnego kierunku, nie nadjeżdżało. Spodziewałem się pociągu na LHS ... a tu cichaczem nadjechała drezyna LHS. Pech chciał, że w czasie, gdy nadjechała, spoglądałem w innym kierunku. Zrobiłem kilka zdjęć, ale zostały wykonane w pośpiechu i wyszło, jak wyszło :)

Ledwo drezyna LHS zniknęła za łukiem, pędząc w kierunku Sędziszowa, gdy z kierunku Potoku nadjechała drezyna normalnotorowa WM-15A-21 Drezyna zatrzymała się na krótką chwilę na przejeździe i pomknęła w stronę Sędziszowa. Gdy dojeżdżała do pierwszego łuku za przystankiem Krzcięcice, z przeciwnego kierunku nadjechał EN63A-007 jako pociąg REGIO, który za chwilę zatrzymał się na przystanku Krzcięcice.
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 6/2020









  / zdjęcia z 24 sierpnia 2017 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0