Ponieważ stacja Kielce Herbskie jest jedną z tych stacji na których następuje podmiana maszynistów, więc lokomotywy są odprowadzane przez maszynistów kończących pracę na tzw. grupę postojową. Na herbskiej stacji jest to najczęściej tor nr 111. ET41-130 stała jako druga lokomotywa w szeregu kilku lokomotyw PKP Cargo.
Lokomotywa ET41-130 (EVN: 91 51 3 160 197-2 PL-PKPC - człon A, EVN: 91 51 3 160 198-0 PL-PKPC - człon B) została wyprodukowana przez HCP w 1980 roku (numer fabryczny: 203E-130). Pierwszym przydziałem ET41-130 była lokomotywownia MD Idzikowice. W 1997 roku lokomotywa trafiła do lokomotywowni Skarżysko-Kamienna i była na jej stanie przez wiele lat. Obecny przydział lokomotywy to Wschodni Zakład Spółki w Lublinie - od 14 lipca 2017 roku1.
Ostatnia naprawa główna ET41-061 (poziomu P4) została przeprowadzona przez PKP CARGOTABOR Sp. z o.o. ZNT w Ostrowie Wlkp. Naprawa została zakończona 23 kwietnia 2015 roku.
W trakcie ostatniej naprawy głównej lokomotywa została pomalowana według schematu 1095 (niebieskie+jasnozielony pas), lakierami firmy Prochem (PR7-E-P). Informacja o malowaniu oraz ostatniej naprawie głównej została naniesiona na pudle lokomotywy.
_______________1. ET41-061. Dostępny w Internecie w https://ilostan.forumkolejowe.pl/> ET41-130. Dostęp: 24.12.2021.
| zdjęcia z 23 maja 2020 roku |
0 komentarze
Zapraszam do komentowania wpisów na blogu