Szukaj na tym blogu

sobota, 6 lipca 2019

Między 156 - 159 km CMK

Z przystanku kolejowego Czarnca jest tylko kilometr w linii prostej do CMK. Magistrala położona jest na zachód od przystanku. Można tam dojść lub dojechać rowerem, a droga prowadzi przez polne i leśne ścieżki i drogi. W połowie drogi znajduje się przejazd kolejowy na żądanie, przez który możemy przejechać z jednej, na drugą stronę linii kolejowej 61, która przechodzi nieopodal, pod torami CMK.


Ponieważ miałem sporo czasu, więc wybrałem okrężną trasę, prowadzącą przez Czarncę, która położona jest około 2,5 km od przystanku kolejowego Czarnca. Przejeżdżając przez Czarncę nie sposób nie przystanąć - chociaż na chwilę - przed pomnikiem hetmana polnego koronnego Stefana Czarnieckiego, który urodził się w 1599 roku w Czarncy. Zawsze, w trakcie swoich kolejowych wędrówek, staram się dostrzegać inne aspekty naszej rzeczywistości. Poza koleją też istnieje świat.

Do CMK dojechałem ulicą Słoneczną, mijając po drodze ulicę Kolejową. Przejechałem na drugą stronę wiaduktu kolejowego, który rozpostarty jest nad drogą. Następnie skręciłem w prawo, w ulicę Wymysłowską, która w rzeczywistości jest szutrową, przechodząca dalej w polną - drogą. Droga położona jest wzdłuż torów CMK. Na pewnym odcinku droga odgrodzona jest od torów betonowym płotem. Pewności nie mam, ale płot zapewne został wybudowany w latach 70. - w czasie budowy CMK?

Drogą dojechałem do torów linii 61. Droga znajduje się pomiędzy 158, a 159 km CMK. Na tym krótkim odcinku występują bardzo duże różnice poziomów pomiędzy drogą, a torami. 

Ruch pociągów na CMK był całkiem spory. Sfotografowałem kilka pociągów IC (m.in. kilka EIP - Pendolino oraz pociąg prowadzony przez lokomotywę Newag Griffin E4DCUd-005)
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 1/2020









  / zdjęcia z 18 czerwca 2018 roku /

0 komentarze

Zapraszam do komentowania wpisów na blogu

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0