Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 marca 2016

Łącznica kolejowa nr 568. Nie zdążyłem na ten pociąg ...

Na jednotorowej łącznicy kolejowej nr 568 pociągi biegają raz w jedną, a raz w drugą stronę. Zwykle, gdy  jestem w tej okolicy, to albo nic nie biega, albo słychać odgłos stukotu kół przejeżdżającego pociągu. 

Tylko jeden raz i przez przypadek trafiłem tutaj na pociąg

Łącznica 568 to najbardziej malownicza część kolejowych Kielc, ale wymaga wiele czasu i cierpliwości. Odstępy pomiędzy kolejnymi przebiegami pociągów należy tutaj mierzyć w godzinach. Dwa razy pociąg odjechał mi na łącznicy 568 w listopadzie ubiegłego roku. Zabrakło tylko kilku minut. Raz nie zdążyłem na pociąg w Słowiku, a drugi raz w okolicy Górek Szczukowskich.






 / zdjęcia z 2 listopada 2015 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0