Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 marca 2016

ET22-653 z intermodalnym pociągiem systemu Innofreight

Czy pociągi intermodalne unikają drogi przez Kielce? Nie posiadając kompleksowej wiedzy na temat ruchu pociągów towarowych przez Kielce swoją wątpliwość wyraziłam na podstawie cząstkowych obserwacji. W każdym razie natknąłem się na taki pociąg po raz pierwszy.

Przez kieleckie Piaski lokomotywa ET22-653 ciągnęła pociąg intermodalny systemu Innofreight. Innofreight to kontenerowy system transportowy przeznaczony do przewozu materiałów sypkich. Głównymi elementami systemu Innofreight są: kontenery o specjalnym kształcie, pokrywa kontenera HardTop oraz wózek widłowy wyposażony w obrotnicę umożliwiającą obrót kontenera o 360 stopni w trakcie rozładunku. 

Kontenery systemu Innofreight nie wymagają specjalnych platform do transportu. Przewożone są na standardowych wagonach kontenerowych. Na jednej platformie umieszcza się trzy kontenery o wymiarach 2,9x2,9x6,05 metra. Trzy kontenery umożliwiają przewóz 135 m3 ładunku. Węglarka o podobnej długości (415w - Eanos) posiada pojemność załadunku 82,5 m3.








/ zdjęcia z 3 listopada 2015 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0