Szukaj na tym blogu

piątek, 19 sierpnia 2016

Kolejowe Kielce po raz pierwszy na stacji Łączna

Kolejowe Kielce po raz pierwszy zawitały na stację kolejową Łączna. Łączna położona jest w odległości około 25 km od centrum Kielc. Dojazd do Łącznej z Kielc pociągiem lub samochodem nie jest żadnym problemem, ale podróż rowerem w obie strony jest już pewnym wyzwaniem, ponieważ do pokonania jest wiele ostrych wzniesień. Wybrałem się do Łącznej pociągiem REGIO, a wróciłem rowerem.

Jako pierwszy w Łącznej "przywitał" mnie pociąg IC, który ciągnęła lokomotywa EU07-045. Za chwilę pojawiła się drezyna WMB-10 nr 188, która "towarzyszyła" mi przez cały czas mojego pobytu na stacji Łączna. Oba pojazdy kolejowe można zobaczyć na kilku zdjęciach wykonanych obok rogatki kolejowej w Łącznej,









/ zdjęcia z 28 maja 2016 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0