Szukaj na tym blogu

piątek, 28 października 2016

Na stacji w Białogonie. Strzeż się, gdy jadą pociągi!

Przez stację w Białogonie pociągi towarowe najczęściej przejeżdżają. Obecnie na stacji nie prowadzone są prace przeładunkowe. Jednak często można tutaj spotkać puste węglarki lub pociągi stojące pod semaforem i czekające na znak wolnej drogi.

Przez przypadek można na stacji Kielce Białogon trafić za całkiem spory ruch. W ciągu kilku minut udało mi się sfotografować na stacji w Białogonie kilka lokomotyw i pociągów, w tym: ET22-1089, ET22-1069, EU07-1502 i EN57-1086

Szczególnie zapamiętałem duet ET22-1069 + EU07-1502, który niespodziewanie przybiegł od strony Kielc, gdy fotografowałem EN57-1086 jadący jako pociąg REGIO do Kielc. Zaskoczenie było absolutne, co widać na zdjęciu. Usłyszałem, ze od tyłu coś jedzie i w ostatniej chwili odwróciłem się gwałtownie. Aparat złapał ostrość na trawie. Tego rodzaju sytuacje uświadamiają oczywistą oczywistość, że fotografując pociągi trzeba zawsze pamiętać o tym gdzie jesteśmy i że nie jest to środowisko ani przyjazne, a tym bardziej bezpieczne. Nie lubię takich sytuacji i dlatego zawsze staram się stać minimum kilka metrów od skraju torowiska. Niemniej, gdy coś was zaskoczy w pobliżu torowiska to nigdy nie jest to sytuacja przyjemna.









/ zdjęcia wykonano 15 lipca 2016 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0