Transportery MFS-40 służą do transportu tłucznia na miejscu prac torowych i prawie zawsze pracują w zespole. Każdy z transporterów wyposażony w przenośnik taśmowy za pomocą którego transportowany jest urobek (tłuczeń) na kolejny wagon - transporter. Na polskich torach można spotkać transportery MFS-40 różnych producentów, ale zasada ich pracy jest taka sama.
Podstawową maszyną w tym ciągu technologicznym była samojezdna oczyszczarką tłucznia OT-800.01, która obsługiwana jest przez zespół składający się z 4 pracowników. Maszyna służy do czyszczenia podsypki na torach. Maksymalna głębokość oczyszczania wynosi 50 cm od podkładu. Maksymalna wydajność czyszczenia 620 m3/godz. OT-800.01 wyposażona jest w mechanizm podnoszenia i nasuwania toru oraz w zasobnik na tłuczeń. Oczyszczarka tłucznia składa swój urobek do wagonów MFS 40.
/ zdjęcia z 10 września 2016 roku /
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 4/2021
0 komentarze