Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

EU07-308 z uciekającym pociagiem widmo w tle

EU07-308 debiutowała w Kolejowych Kielcach, gdy spotkałem tą lokomotywę na grupie postojowej stacji Sitkówka Nowiny. Teraz możemy zobaczyć EU07-308 na 184 kilometrze linii kolejowej nr 8, gdy ciągnęła w stronę stacji Kielce pociąg składający się z węglarek. 

Zanim spotkałem ten pociąg zatoczyłem wielokilometrowy krąg po okolicy. Wzdłuż leśnej bocznicy kolejowej EC Kielce pojechałem na stację Kostomłoty. W planie miałem przejechanie ścieżkami i drogami leśnymi do przystanku Tumlin. Ponieważ ścieżki wzdłuż torów były praktycznie nieprzejezdne (zalane wodą), więc wybrałem wariant okrężny. Dużo by pisać, ale po paru kilometrach jazdy zrezygnowałem i wróciłem drogą zagnańską na 184 kilometr linii kolejowej nr 8.

W trakcie, gdy robiłem zdjęcia EU07-308 jadącej po linii kolejowej nr 8, zauważyłem, że węglarki, które sfotografowałem godzinę wcześniej na bocznicy poruszają się w stronę elektrociepłowni. Niestety byłem zbyt daleko, aby zrobić zdjęcia pociągu jadącego po torach bocznicy. Od kilku lat poluję na taką okazję. Tym razem byłem najbliżej celu, ale nie udało się sfotografować pociągu na bocznicy EC Kielce.









/ zdjęcia z 10 września 2016 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0