Szukaj na tym blogu

piątek, 21 kwietnia 2017

Zaskoczenie i niespodzianka na Sitkówce: ST45-19 na popychu

W poprzednim wpisie na blogu pokazałem, jak lokomotywa  ET42-023 wjeżdża z węglarkami na stację w Sitkówce. Czapajew miał na końcu pociągu pomocnika w postaci lokomotywy spalinowej ST45-19

To pierwsze i niespodziewane spotkanie Kolejowych Kielc z lokomotywą ST45. Do tej pory wielokrotnie widziałem pociągi na trasie pomiędzy Skarżyskiem, a Kielcami z lokomotywami na popychu. Jednak, jak do tej pory były to zawsze lokomotywy elektryczne. 

Od pewnego czasu coraz częściej do tego celu delegowana jest lokomotywa ST45 stacjonująca na stałe w Skarżysku-Kamiennej. O ile się nie mylę, to w lokomotywowni w Skarżysku-Kamiennej można jeszcze spotkać ST45-05

Po przybyciu na stację Sitkówka Nowiny nastąpiło odłączenie ST45-19 od składu pociągu i lokomotywa pobiegła samotnie w kierunku skąd przybyła, czyli w stronę Kielc. Ponieważ czynności związane z powrotem lokomotywy trwały około 20 minut, więc w tym czasie przymierzałem się do kilku foto miejscówek. Jak to zwykle bywa w takich razach lokomotywa niespodziewanie ruszyła i tak, jak zaskoczyła mnie swoim przybyciem, tak też zaskoczyła mnie szybkim powrotem. W tym czasie zmieniałem miejsce i musiałem szybko wracać, aby cokolwiek sfotografować. Nie jestem zadowolony z tych zdjęć, ale jak to mówią, jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma :D







/ zdjęcia z 11 września 2016 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0