Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 grudnia 2015

ST43-380 na Sitkówce Nowiny

Po krótkiej wizycie na Słowiku pojechałem ulicą Chorzowską na Sitkówkę. Z nadbobrzańskich chaszczy widziałem, że na stacji stoi i manewruje kilka lokomotyw. 

Po około 10 minutach byłem na miejscu i od razu spotkała mnie miła niespodzianka. 

Do kolekcji Kolejowych Kielc przybył kolejny Rumun. Lokomotywa ST43-380 była ciągnięta przez EU07-1528 w stronę Słowika. Nie miałem zbyt dużo czasu na zrobienie zdjęć, ale kilka udało się zrobić. 

ST43-380 zawitał w Świętokrzyskie przejazdem i trudno będzie zobaczyć tą lokomotywę na kieleckich szlakach. Lokomotywa wygląda zdecydowanie lepiej, niż kieleckie Rumuny ST43-137 i ST43-364. ST43-380 została przynajmniej pomalowana kilka lat temu, a kieleckie Rumuny jeszcze nie zasłużyły na kilka puszek farby!




/ zdjęcia z 28 lipca 2015 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0