Szukaj na tym blogu

środa, 8 stycznia 2020

Kielce Piaski z niecodziennej perspektywy

Gdy pod koniec marca 2019 roku przyjechałem na przystanek Kielce Piaski, widok jaki tam zastałem co najmniej mnie zdziwił. Zamiast gęstych krzaków, które od lat zasłaniały peron 2, zobaczyłem otwartą przestrzeń. Teren za peronem został wykarczowany i odsłonił się niecodzienny widok.


Obszar za peronem 2 zarósł przez lata krzakami i wysokimi trawami, których nie próbowano nawet karczować. W tym miejscu znajduje się infrastruktura kolejowa o której nawet kolej zapomniała. Co prawda tor bocznicy towarowej został kilka lat temu zrewitalizowany, ale nikt z tego odcinka toru nie korzysta. W każdym razie, nigdy nie widziałem węglarek na wysokości peronów przystanku Kielce Piaski.

Poza odwodnieniem torowiska i jednym torem bocznicy, zakończonym kozłem oporowym nic tam teraz nie ma. Czyżby były plany wykorzystania tego terenu?

Z wykarczowanego miejsca, z całkiem innej, niecodziennej perspektywy, można teraz spojrzeć na przystanek Kielce Piaski.
_____________________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 4/2020




 / zdjęcia z 24 marca 2019 roku  /

0 komentarze

Zapraszam do komentowania wpisów na blogu

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0