Szukaj na tym blogu

środa, 17 stycznia 2018

Tumlin po raz pierwszy. Ponowne spotkanie z 311D-08

W jednym z poprzednich wpisów na blogu można zobaczyć zdjęcia lokomotywy 311D-08, która przejeżdżała przez stację Zagnańsk, biegnąc w kierunku Kielc.

Po krótkim pobycie na stacji w Zagnańsku pojechałem przez Samsonów do Tumlina. To pierwsza wizyta Kolejowych Kielc na przystanku kolejowym Tumlin. Dojazd do przystanku Tumlin może nie jest wyczerpujący, ale faktem jest, że im bliżej torów, tym nachylenie drogi rośnie. Napisałem o tym, bo zbliżając się do torów usłyszałem, że coś biegnie w stronę przystanku. Musiałem przyspieszyć i zdążyłem na ... ponowne spotkanie z 311D-08, która po godzinie wracała z Kielc, biegnąc w kierunku Zagnańska.

Przystanek w Tumlinie położony jest w zalesionej, malowniczej okolicy. W tym miejscu kolejowy czas zatrzymał się na dziesiątki lat. Perony oraz nieczynny budynek stacyjny przypominają czasy sprzed ponad 50 lat. Tylko tablice, gabloty, ławki oraz wiaty peronowe zostały niedawno zamontowane. W trakcie godzinnego pobyty na przystanku spotkałem tylko kilka osób. Faktem jest, że w tym czasie nie przyjechał żaden rozkładowy pociąg REGIO, ale mieszkańcy okolicznych wsi raczej w niewielkim stopniu korzystają z usług kolei.









____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 7/2019

 / zdjęcia z 29 lipca 2017 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0