Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 listopada 2016

Długi postój SM31-026 na stacji Sitkówka Nowiny

Z wagonami i lokomotywami bywa od czasu do czasu tak, że jak gdzieś staną to tak stoją ... i stoją ... i stoją. Bez obaw. 

Nie będę w tej chwili nawiązywał do mojego ulubionego krytego wagony, który stał się niejako motywem przewodnim bloga. Dla tych czytelników bloga, którzy nie wiedzą o co cho, chciałem przekazać przesłanie: "szukajcie na blogu, a znajdziecie na 100%".

Tym razem nie będzie o wagonie, lecz o lokomotywie SM31-026, która "postanowiła" postać sobie dłużej na stacji Sitkówka Nowiny. Nie wiem dokładnie, jak długo tam stała, ale poprzednio widziałem SM31-016 na Sitkówce w połowie czerwca. Gdy w trakcie kolejnej wędrówki trafiłem na Sitkówkę dwa tygodnie później ona dalej tam stała. Pomyślałem sobie, że może trafiła do długotrwałego zapasu . Żarty na bok i bez obaw. SM31-026 już tam nie stoi, a biega gdzieś po polskich torach.

Przy okazji uchwyciłem przebiegający przez stację Sitkówka Nowiny ezt Flirt 3 ED160-017, czyli pociąg IC 5327 Orłowicz do Krakowa. Spostrzegłem Orłowicza w ostatniej chwili. Jak te pociągi cicho się skradają - pomyślałem. Dawniej, gdy parowóz ciągnął wagony stukot kół i sapanie lokomotywy było słychać na kilometry. Było głośno, a nie było ekranów. Teraz jest cicho i budują ekrany.







/ zdjęcia z 1 lipca 2016 roku /

Kolejowe Znaki

Obserwatorzy

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2013 - Kolejowe Kielce ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0